Komunikat w sprawie wdrożenia zmian w Wydziale Komunikacji, Transportu i Dróg Publicznych

Data publikacji - 19 września 2025 godz. 14:39
komunikat

Starostwo Powiatowe w Ostrowi Mazowieckiej informuje, że Wydział Komunikacji, Transportu i Dróg Publicznych prowadzi intensywne prace nad wdrożeniem zmian, dzięki którym obsługa Państwa spraw będzie sprawna i satysfakcjonująca. Jednym z obszarów działań jest obecnie modernizacja sposobu działania systemu kolejkowego oraz rezerwacji internetowych.

Najbardziej istotna zmiana dotyczy usługi rejestracji pojazdów. Rezerwując wizytę w celu rejestracji pojazdu poprzez Internet, pobierając bilet w kolejkomacie lub poprzez aplikację QMS.Everywhere, należy podać 6 ostatnich cyfr numeru VIN pojazdu, którego rejestracja ma dotyczyć. Pozwoli to na zmniejszenie ilości biletów pobranych, a niewykorzystanych, oraz na lepsze zarządzanie kolejkami.

Zwiększona została również dostępność rezerwacji wizyt przez Internet – co pozwala na jeszcze wygodniejsze umawianie terminów.

Proces wdrażania zmian wiąże się z przejściowymi utrudnieniami, za które serdecznie przepraszamy i prosimy o wyrozumiałość.

Udostępnij:

Facebook.com X.com

Zobacz również